anfish Index du Forum

anfish
adsjfkghjrhguiewnf

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

adidas running launches helt nye PureBOOST GO, der er skabt

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    anfish Index du Forum -> anfish -> anfish
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
HelenTellez

MessagePosté le: Ven 17 Aoû - 08:59 (2018)    Sujet du message: adidas running launches helt nye PureBOOST GO, der er skabt Répondre en citant

Efter at have introduceret en sort / hvid colourway i begyndelsen af ​​juli, adidas originals sko billig præsenterer adidas Running nu PureBOOST GO - en silhuet, der er oprettet specielt til gadeløberen. Designet til skiftende retninger, giver den meget adaptive sko en løbende oplevelse, der både er spændende og tilgængelig for alle.

adidas sneakers udsalg PureBOOST GO har en helt ny udvidet landingszone - en bredere forfodsplatform for øget forfods stabilitet under flersidige bevægelser. En dekonstrueret cirkulær strik øvre, fremstillet af et åndbart stof, forbedrer fleksibilitet og bevægelsesfrihed med hvert trin. Den komplette BOOST mellemsål, adidas 'industri-definerende teknologi, giver løbere endeløs energiudbytte.

adidas sneakers tilbud Kaptajn Adidas Runners New York City Kwasi Kessie sagde: "For mig er der ikke noget mere spændende end at køre på gaden gennem min by. Det er spændende, fordi det er rå og uforudsigeligt, og at opdage byen på denne måde er helt unik. adidas 'PureBOOST Go er den rigtige sko til bykørsel, det betyder, at jeg kan ændre retning og tilpasse mig alt, hvad byen kaster på mig. "

sneakers adidas dame PureBOOST Go blev først introduceret i en sort-hvid-colourway-serie med begrænset udgivelse den 6. juli efterfulgt af en eksklusiv amerikansk udgave i hvid med grå detaljer den 19. juli. Heltfarvet af adidas PureBOOST Go (RRP € 120) i trækul vil være tilgængeligt at købe globalt på adidas.com den 22. august og i butikkerne den 29. august.

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Ven 17 Aoû - 08:59 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    anfish Index du Forum -> anfish -> anfish Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation